Wednesday, March 23, 2011

Borden-vol

Vroeger kocht ik al mijn servieswerk in het wit; zo pasten alle delen goed bij elkaar. Maar eigenlijk ben ik er nu wel achter dat het veel leuker is om met verschillende patronen te werken. Dat fleurt de eettafel een beetje op (en geeft je ook een goed excuus om te shoppen!)

Zo heb ik laatst voor mijn verjaardag deze taartbordjes gekregen:

Ze zijn te koop bij Zara Home, in de winkel en online bij www.zarahome.com.

Ik combineer de bordjes met mijn neutrale witte servies. Maar ook met Aziatische borden en kommetjes, zoals deze:


Dit Vietnamees aardewerk kwam ik tegen op de Albert Cuypmarkt. Naast borden en kommetjes verkopen ze ook vaasjes, theeserviezen en deurknoppen.



Ze hebben geen vaste standplaats op de Cuyp, maar zijn er van maandag tot en met vrijdag.

No comments:

Post a Comment